blank'/> The Libe ob Don Estorbo de la Bodega Dominicana: The fors' halp ob my day...

Saturday, October 18, 2008

The fors' halp ob my day...

Dawn. Hellooooooooooooooo, waghe orp! Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed meeeeeeeeeeeeeeeeeee!

OK. I yam full. The Wooman says I loogh como a beeg, blag torkey, ready por the oben...


No, reeally, thad ees so deesrespeghdful. Do I call hor a beeg whide torkey?


Wait! I heear sormtheen'! I tell the Wooman, Chegh eed oud!

Eed's yos the neighbours, Storbie, she say. My poin' essactly, I say.

I yam geddeen' eereetadhaird. Why doan' you go to worgh? - I as' the Wooman. Eed's Satorday she say. Sheet, I say, anorder weeken' storck eensi'e weeth you. I weell ged no res'...

1 comment:

  1. OW! That's a low blow, to call you a turkey! Demand some turkey in compensation.(I think I'm getting a handle on this compensation lark!)

    ReplyDelete